HotelloTOP onderzoek

Dit jaar organiseert HotelloTOP weer een groots onderzoek onder studerenden en afgestudeerden van de Hogere Hotelscholen in Nederland. Met dit onderzoek zoeken we uit wat het DNA is van hoteschool alumni’s en hoe dat DNA toegevoegde waarde heeft voor zowel de gastvrijheidsbranche als andere branches. Ook wil HotelloTOP graag weten hoe wij jou kunnen helpen in je carrière, het verbinden met andere alumni en het opdoen van kennis en inspiratie. Met ca. 5 minuten van jouw tijd kun jij ons helpen.

Je maakt ook nog kans op leuke prijzen. Onder de deelnemers verloten we:

  • Twee dagkaarten voor het HotelloTOP Year Event op woensdag 10 januari 2024 tijdens Horecava in Amsterdam
  • Een geheel verzorgde hotel overnachting voor 2 personen in 2024
Ik doe mee aan het onderzoek
English version survey

Onderzoekspartner

HotelloTOP voert dit onderzoek uit met een bureau dat de markt op haar duimpje kent en een overvloed aan ervaring heeft met het doen van gedegen onderzoek. HotelloTOP werkt namelijk samen met adviesbureau CONTRAST. Facility + Hospitality. Hun consultants ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten. Van visie tot vaatwasser. Voor alle plekken waar mensen werken, verblijven of ontmoeten. Zij bedenken en doen. Eigenzinnig en realistisch. Liefst integraal en altijd one step ahead in service experience. Dat is CONTRAST. (Voorheen HTC Advies, Atir en Consumatics).

Join the community!

Wil jij met gelijkgestemden netwerken en kennis en inspiratie uitwisselen? Wil jij op de hoogte blijven van innovaties en uitdagingen? En vind je het vooral ook leuk om in contact te komen en blijven met andere Hotello’s? Word dan kosteloos lid van de community. Wil je als bedrijf HotelloTOP steunen? Bekijk dan de mogelijkheden voor een partnership!