Na het behalen van haar diploma in 2011 aan Hotel Management School NHL Stenden begon ze als personal assistant voor CEO Charles van Goch van Mise en Place. Hierop volgde een mooie carrière waarin ze zich heeft opgewerkt van projectmanager naar managing director van Servicecenter 4Hospitality. Ze stond aan de wieg van verschillende netwerken en initiatieven voor hospitality professionals en wist een mooi netwerk op te bouwen in Europa. Dit combineerde ze van 2018 tot 2020 met het halen van haar Executive MBA. Stilzitten is duidelijk niet één van haar kwaliteiten!
En nu? Sinds januari runt ze haar eigen management en adviesbureau én ze is sinds mei back to her roots bij Hotel Management School NHL Stenden, waar ze aan het werk is als Industry Relations Officer. Ze blijft zich al netwerkend voortbewegen in onze branche en tussendoor heeft ze ook nog tijd om de adviesraad van HotelloTOP te ondersteunen, waarvan ze sinds 2019 de voorzitter is. Met trots stellen wij voor: Stephanie van Oorschot.
DENK IN MOGELIJKHEDEN ÉN IN SAMENWERKING
“It always seems impossible, until it is done.” Onder dat motto gaat Stephanie dagelijks naar haar werk. Een duidelijke visie en een passie voor haar vak leiden ertoe dat ze van elk project iets moois weet te maken. Ze hecht veel waarde aan verbinding, zowel met haar team als met haar netwerk, waaronder potentiële nieuwe partners voor HotelloTOP waar ze regelmatig mee aan tafel gaat. Stephanie zegt zelf: “Als Hotello denk je in mogelijkheden én in samenwerking. Dat betekent dat we samen mooie dingen kunnen creëren.”
EERST RELATIVEREN, DAN DOORPAKKEN
Negativiteit staat niet in Stephanie´s woordenboek. Als het even tegenzit probeert ze eerst de situatie te relativeren, om vervolgens door te pakken. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan, want “als iets écht belangrijk is, dan vind je altijd een manier”. Deze instelling maakt haar dan ook zeer geschikt als voorzitter van de HotelloTOP Adviesraad.
TOEKOMSTPLANNEN
Bovenaan haar bucket list staat een mooie rondreis door Chili en Argentinië, waarbij ze kan genieten van de omgeving, de cultuur en de mensen. En haar droom voor HotelloTOP? ¨Dat de toegevoegde waarde van Hotello´s in elke branche erkend wordt. Hotello´s zijn de mooiste verbinders van mensgerichtheid en doelgerichtheid en dus nodig in ieder bedrijf.¨
¨Oh, en dat Hotello in het woordenboek komt, natuurlijk!¨ voegt ze er nog lachend aan toe.