Ze is een van de nieuwere gezichten binnen de HotelloTOP adviesraad, maar ook zij brengt veel ervaring mee: in 2006 behaalde ze haar Bachelor van de Hotelschool Den Haag, voordat ze aan de Vrije Universiteit in Amsterdam haar Master deed in Beleid, Communicatie en Organisatie. Voordat ze bij HTC Advies begon, heeft ze als Culinair Coach en als Horeca uitzendkracht haar ervaringen in de horeca verder uitgebreid. Tegenwoordig is zij Managing Partner bij HTC Advies en bij ATIR en begeleidt ze niet alleen hun projecten, maar voorziet ze ook HotelloTOP van advies voor onze evenementen. HotelloTOP kan voor al haar vragen bij deze dame met haar onderzoekende mindset terecht, en wij zijn dus super blij dat Puck Wilbers in onze indrukwekkende adviesraad zit!
Competitief & vakgek
Puck is iemand die klaar staat met advies en die actie onderneemt. Met creatieve oplossingen en een energieke, ‘vakgekke’ manier kan ze elke vraag of uitdaging onderzoeken, analyseren en er vervolgens een rationeel advies over geven. Ze is dus een welkome afwisseling tussen de ietwat meer impulsieve Hotello’s in onze adviesraad! Sterker nog, ze is zo nieuwsgierig en competitief, dat ze ervoor kiest om net zo lang informatie te verzamelen tot er een absoluut perfecte oplossing of antwoord gevonden is voor de vraag. Dat is ook meteen haar levensmotto: Wie kiest heeft succes!
Buiten haar werk is ze zeker ook een ‘gek’ en vindt ze het heerlijk om op het terras te ouwehoeren met een biertje in haar hand, ook, of misschien juist, als het even tegen zit. Het lijkt Puck fantastisch om “ooit een keer mee te doen aan de Dakar Rally”, lacht ze. Daarnaast staat op haar bucketlist het worden van hoofdredacteur van een foodmagazine.
En haar droom voor HotelloTOP binnen en buiten de branche?
Puck is heel duidelijk, net als veel andere adviesraadleden, dat andere branches en bedrijven Hotello’s in dienst moeten hebben omdat wij het verschil maken, energie geven en ons aan de afspraken houden.
Voor het netwerk van HotelloTOP wil Puck graag meer de krachten bundelen met alumni en zo de toekomst van de hospitality industry vorm en richting geven. “Juist nu, na Corona is het zeker een realistische droom om met innovatieve en inspirerende ideeën deze branche weer te laten opbloeien – of zelfs verder vooraan brengen dan voor de crisis”, zegt Puck.